مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-31سياسي

فجر44| افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه دهه مبارک فجر در بابل


فرماندار بابل از افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان بابل خبر داد و گفت: نخستین شورای اداری مدیران پس از انقلاب اسلامی که حدود 700 نفر می باشند بزودی در شهرستان بابل تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی صبح امروز در نشست هم اندیشی در راستای پاسداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه در دهه مبارک در شهرستان بابل خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی پروژه های افتتاحی در این ایام حدود 900 میلیارد تومان و پروژه های کلنگ زنی 20 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مصادیق و مظاهر جهادتبیین روایتگری صحیح و به موقع است، افزود: باید با دقت و سرعت روایت صحیح منتشر شود تا دیگران از آن روایت سوءاستفاده نکنند.

  فرماندار بابل با بیان اینکه دستاوردهای فراوانی در 43 سال گذشته داشته ایم و اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفت، بیان کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی برخواسته از خواست خود مردم بود.

عزیززاده گرجی گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرت های دنیا را شکست و دلیل این همه تحریم ها و عصبانیت ها که بر خلاف اخلاق و انسانیت است نشان می دهد ملت جمهوری اسلامی دنبال جایگاه آنها را در دنیا شکسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه دهه مبارک فجر در بابل

فجر44| افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه دهه مبارک فجر در بابل